úterý 30. března 2010

Čertovský výlet


Pro jednou to zase všechno pěkně vyšlo.
Počasí zdalo se býti hezké, předpověď počasí nehezká. Každý se plánoval válet přes víkend v Krase a já jelikož na mne přišlo volání divočiny začal jsem obligátně obvolávat kamarády a šmelit výlet na východ. Haluz volá Kolomajzna (Závoda), že nemá spolulezce...jsme dva. Petříček si nechává chvíli vše projít hlavou a souhlasí, Bertík po domluvě se ženou též. Takže vůz smrti. Nekončící vyprávění a gegy Závody nás navnadily při cestě , parta zdá se býti povedená a výlet může začít.
U Pana Jelínka.
První cesta-Maturita 6.
Cíl Čertovky v Lidečku, rozlézt se na písku, užívat Valašské království plnými doušky. Jedinou zastávku jsme prubli u pana Jelínka ve Vsetíně, ale ty blafy z krámu opravdu nepiju - čekali jsme něco víc, to radši skočím za nějakým strécem Laďou a poptám se po domacím všeléku. V cílové stanici pak šup tam kyselicu v penzionu u příjemňoučkého a miloučkého pana obsluhujícího.
Trochu jemnějšího lezení k 1.Q
POZOR! Když někdo řekne, že leze na rybáře- znamená to tento styl.
Lezení velí kolomajzna jelikož má vplánu zpleňit kobercovým náletem všechny šestky na Čerťákách. Různě se vekslujeme na lezení a užíváme si naprosté samoty v této prosluněné krásné oblasti. Bolí mne trochu prst, tak hecuji borce do výkonů...vymýšlím program cesty "Porucha mozku 9-" - pěkná, lezitelná a lehčí 9- s boulderem po malých dvouprstovkách a skoku. Vhodná pro první prolomení hranice 9-. Peťan podá maximální výkon a cestu flešuje. Bertík si vyladí kroky a myslím na druhej pokus se taky projde - Ha a dva panáky jsou moje.
Ondra před úspěšným pokusem v "Poruše mozku 9-"
A Peťan se soustředí v úspěšném pokusu v "Depeche mode 9-".
Kuci mají radost, já z nich taky. Rajbásky příjemné, raduji se v nich jako malé dítě - čistá radost z lezení! To mám rád, pro to lezu. Cítím se pěkně, rozlezeně, v morálových místech příjemná koncentrace. Třeba ten ve "Vítězném únoru" dole trochu šimrá. Vyhrávám od Kolomajzny škopek za sázku, že vylezu "Klobúckou" bez hrany přímo - vypečené a to hodně. Nakouknu do "Hurtíkove" abych zjistil, že je to velice pěkné. V "Manínské 9" nedávám klíčový zved, pro mne tak 7A+/7B Fb boulder - budu muset papat více síly. Všichni divočí a po devíti cestách velíme hospůdka, cháles a šupajdá do Pulčína pařnout.

Po parádním flámu chrápáme v trempském tábořišti, ráno oheň, Závodovy čabajky s pivem a zpět divočit na Čerťáky. Závodův černý kůň cesta " Velký padák" mne jenom nasrala, hodil jsem od toho pilu pryč. Závoda divočil jak Bůh...viz toto video: spárařská škola magie v širočinách http://www.vimeo.com/10519899 celkem sranda. Peťan si zkrokuje pěkný rajbásek "Depeche mode 9-" a hned prvním ostrým posílá - jo daří se mu práskačovi a to je dobře. Já prubnul "Hurtíkovu" z čehož jsem měl velkou radost. Líbí se mi tento styl lezení.
Po ránu.

Všichni zadivočili a zalezli jak bejci. Pánskou jídzu si přístě musíme zopakovat a to platí i o výletu do těchto líbezných krajů. Ptačí hrana a oblá hrana od Sviště "Sado maso bondage" 9+ je quest. I pro vás...v Čertovkách si každý najde to své.

Pěkná hranka za 6+/7-.
Čaj
PS: Kdo pozná z jakého zvířete má Kolomajzna pochvu na kinžál, má u mne dva bludišťáky.

9 komentářů:

  1. Dobry to bylo. Akorat s tema Karesovyma shybama jste me zase neco vyzradili, holomci. Hned v pondeli jsem to musel bezet vyzkouset, nasadil jsem takt pet shybu do minuty a bylo to maso! Vod jedenacte minuty jsem videl andelicky a ve dvacate mel tmu pred ocima, jsem radsi skoncil. Pri me soutezivosti je jasny, ze par tydnu chcipnu na hrazde pri stodevadesatymsedmym shybu...
    Petrajz

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, Kolomajzna, to je proste klasik... :-)

    Klingos

    OdpovědětVymazat
  3. konecne dobra muzika:-)
    Ptaci hrana je super, jsem ji kdysi zkousel a rad bych se vratil...
    Pok

    OdpovědětVymazat
  4. pok má recht ptačí hrana zní dobře, zato ta pilkovina bude třikrát jinej level, než? to až někdy jak polezem desítky...asu

    OdpovědětVymazat
  5. paradni punk, aj ten kamerman se podle toho třepe
    S.

    OdpovědětVymazat
  6. sakra, škoda, že jste se mi neozvali, jel bych tam hned taky! Má téměř nejoblíbenější oblast! To si u mě Bertíku slízneš! grrrrrrr...
    švihy

    OdpovědětVymazat
  7. Hoši hovno Sviš´t. Je to hlava srnky. To čumíte co? A bludišťáci jsou moji.Čaj

    OdpovědětVymazat
  8. Super video, Kolomajznova prdelka opet uradovala, vivat. Liškut

    OdpovědětVymazat