úterý 5. května 2009

FBF 2009 Loučovice

Jak možná někdo z Vás netušil, minulý víkend se konal již 4. ročník Film Boulder Festu v Loučovicích. Tato akce se skládá z boulderingu v Loučovické lokalitě na žulových kamenech a hlavně ve zhlédnutí amatérsky natočených filmů a fotografií s tématikou bouldering.

Slépa hraje roli Quasimóda.

V minulých letech v této filmové soutěži vynikaly filmy z dílny Petra "Morfa"Marvana - brněnského rekreačního lezce, který natočil a krásně sestříhal výjezdy do Fontainebleau- mekky boulderingu ve Francii.

Letošní jaro jsem se setkal na Chřibech Tomášem Pilkou a při opékání buřtů v altánku u kozla mně přesvědčil, že mám do zmiňované soutěže poslat kultovní video "Slépoviny", které náhodně vzniklo, když se náš kamarád Slépa snažil s buldočí vytrvalostí přelézt klíčový "mantl" v cestě "Dunivá kateřina" 8 na Jestřábí skále v Chřibech.

..a Žofré D´ Peiraka
Jelikož jsem pro každou špatnost - hned jsem poslal Mírovi Kadlecovi (řediteli FBF) inkriminovanou filmovou perlu a čekal jak v soutěži dopadne. Snad osud tomu chtěl, že na FBF trochu zapomněl a dal jsem přednost návštěvě Adršpachu. Přijedu domů a ejhle -

3. místo obsadil snímek "Slépoviny"

Za to vše patří dík a také pivo Tomáši "Slépovi" Brucknerovi a jeho pekelné výdrži v prefikáných pasážích lezeckých cest.Holywoodský talent- Leonardo Di Slepio.

Pro opětovné osvěžení paměti video můžete shlédnout na:

http://www.youtube.com/watch?v=0bnUH-7MlFQ

Btw: No řekněte vydrželi byste tam tak dlouho? :-))

4 komentáře:

  1. wow, congratulation!!! priste to bude Oscar!

    OdpovědětVymazat
  2. dam si jointa a mrknu se znova na to video:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To nedělej i bez jointa je to k popukání.market

    OdpovědětVymazat
  4. TAK TO JE MAZEC SLEPA JE TED FILMOVA STAR :o)(HARY)

    OdpovědětVymazat