neděle 4. prosince 2011

Moravské kejkle a sponzoring.

Moravské kejkle 2011 proběhly a s odstupem času píši pár postřehů:

*  Účast byla nečekaně vysoká, takže hlad na Jižní Moravě po akcích tohoto typu je - což je super. Dokonce zde byl nedávno přelezen Tomášem Pilkou projekt - spojení SD Manžety a výlez Brzenkem = "Rotátorový Brzenk" 7C Fb. Díky své specifičnosti - obliny a průtlaky do ramen, no nevím nevím kdy to bude mít opakování.

* Shodli jsme se se Svištěm, že další ročníky MK prostě na Chřibech nebudou. Je to smutné, ale po návštěvě Seníků po závodech bylo dost zřetelné olámání krajek, kyzů a ošlapání stupů = skála se hromadnými akcemi na Chřibech ničí. A protože  máme Chřiby rádi, tak nikdy nevznikne oficiální průvodce na Pečínku, budou po zvážení vznikat lokální průvodce jednotlivých oblastí, ale už zde nebudu pořádat nic hromadného jak na MK 2011.
                                                                                                                            foto: Tomas Pilka 1987 Verdon

* Je to sice škoda, protože zde je úžasná atmosféra. Ale nevěšte hlavu na hrušku - nějaké oblasti schované v nohavici mám, takže kolem května, června roku 2012 budou "Moravské kejkle" 2012 a doufám, že to bude stát za to - nějaké 8A projekty už mám objevené, takže počkám až Petříček nabere formu a nechám jej to do dubna posekat. Víc prozrazovat nebudu - ehm víc toho nevím, jo zaleze si opravdu každý, jak je dobrým zvykem Moravských kejklí.

* Jsem tuze rád, že se povedlo na MK 2011 kontaktovat firmy, které akci příjemně materiálně podpořili. I ceny jsou kořením závodění a doufám, že na MK 2012 bude dost bonus kejklí v rámci závodu aby měl možnost každý získat nějaký ten odznáček SSSR za odměnu.


* Samozřejmě je to vždycky něco za něco, takže doufám, že se nebudete zlobit, když nějaký příští článek věnuji přiblížení těchto firem. Pozor nebude to jen takové hogo fogo kupte tričko PR. Jsou to celkem zajímavé věci: např. architektura a ateliéry UAX atd.

Šlachy ocelowe přeje Čajový keřík.

PS: Neoficiální soutěž o nejlepší bouldermatku vyhrál Kolomajzna - viz foto vlevo. Ve hře je stále předplatné Montany na rok 2012 - kdo by měl chuť napsat report ze závodů, tak pošlete výtvory na cajj@post.cz

  * Jo a nejlepší nakonec: Lámal jsem si hlavu, jak Asuán umí nafilmovat fake (nepoctivé, odrbané, šmeliny milión) přelezy boulderů ze závodů (aniž by si toho moc lidí všimlo) a navíc ještě k tomu celkem přesvědčivě se z toho radovat. Ve chvíli nepozornosti jsem na jeho ipodu našel video, které vše vysvětluje. Je to stará hérečka :P

Btw: Předpokládám, že mě už dost lidí prokouklo s tím, že vize a plány by byly, ale smutek dost často utek. Jak říká můj oblíbený Kato "Teoreticky jsem toho dokázal už tolik, ale prakticky jsem jenom alkoholik." Mám nějakou představu vytříbené zahálky v průběhu ledna v Brně. Takže kdo by měl čas a chuť na lednovou mizerně placenou brigádu (dřina a řehole v teple) pro všeobecné blaho sebe a svých kamarádů, tak v úterý na promítání můžeme poklábosit o detailech.

1 komentář:

  1. někdy si bratu říkám, gdo že z nás víc mlží, ale jak říkáš, ty se prej držíš pouze rovin teoretických...
    jak se čas od čaje říká, pod svícnem největší tma a máš-li něco ojebat, tak nejlíp před 50ti lidma, nikdo nedává pozor, pač si myslí, že hlídá jinej, do toho občas zařveš, poraduješ se a potěmkin je na světě...
    jediné, co mě mrzí, žes to provalil i s tím teflonem a každý teď bude socit číslo a to se člověk těšil, že budou kľudné vianoce... jak teď budu ženským vysvětlovat, že už nejednu mám?...
    jinak místo pro kejkle3 na podzim je taky téměř ready, přes zimu se ještě něco pošmelí a je to tam, bouldrů po kokot a asi deset projekto kousků do 8B též bude, doufám, že dojede i kolomajzna s matkou, na někerý hajbóly se to šikne...
    a co se týká brigády, rád pomůžu, pač vím, že se bude víc chlasčič, než fachat, tedy do té doby co se čajíčkovi bude kouřit od hrnku...
    magistr ojeb

    OdpovědětVymazat