sobota 28. července 2012

Boulder Club - otazník ve vzduchu.

Ahoj, jak už asi mnozí víte, tak jsem v únoru letošního roku přesunul a přestavěl Kotelnu do nových prostor v centru Brna nedaleko Galerie Vaňkovka. Na(ne)štěstí od března přišly pracovní povinnosti a tak vedlejší místnost na případné posezení jsem nestihl dodělat.

Ukázalo se, že stěna skýtá zejména tréninkový potenciál: AN, AE kolečka, campusboardy, bachar, deska, koule a jiné vychytávky dávaly na jaře lezcům pěkně pokouřit. Ke spokojenosti mi zde chybělo dodělat vedlejší místnost s wi-fi, přehradit místnosti a zkulturnit kuchyňku.

Avšak začátkem července jsem přijal místo fitness trenéra do Fitt4All v Brně a žebříček priorit se dost změnil. Vzhledem k tomu, že na prvním místě teď stojí tato práce a celkem vytížený program se směnami a osobními tréninky ve fitku, tak výhledově nebudu mít čas se plnohodnotně věnovat Boulder Clubu.

A jako s hospodou to je klasické dilema: buď to dělat pořádně nebo vůbec. Potenciál stěny s případným posezením na pivo se ukázal. Práce na doděláním místnosti by zabrala pouze pár dnů a výdaje jsou téměř nulové. Zbytek je pouze otázkou provozu a úklidu. Během jara se mi bezproblému zaplatil nájem a proto předpokládám, že od září v případě péče o stěnu se případné správcovství určitě vyplatí.

Apeluji proto na známé, kteří by měli chuť se domluvit na správcovství, na případné domluvě mezi více lidmi ohledně úklidu a provozu, zda by měli chuť, čas  Boulder Club  vzít od září do svých rukou. Já na provoz mít čas určitě nebudu a byla by škoda tuto stěnku rušit, když by mohla nabízet lezcům v centru místo kde potrénovat, posedět a poklábosit třeba u pivka a dělat zde promítání filmů a jiné kratochvíle.

 V případě, že v blízkém termínu nedomluvím ať už s jedincem nebo se skupinou lidí, kteří by se do této výzvy pustili s chutí a elánem, tak stěnu nejspíš rozprodám neboť většinu energie teď investuji do nové práce.

Dík za pochopení. Čaj

PS: Kdyžtak mi dejte vědět mailem: cajj@post.cz nebo telefonicky: 737882918

2 komentáře:

  1. Zdar když by bylo potřeba tak s něčím určitě pomůžu. Brát na sebe provoz stěny to asi ne, ale než aby to padlo tak určitě přiložím ruku k dílu...

    OdpovědětVymazat
  2. Čau, taky rád pomůžu s čímkoliv co umím i s čímkoliv s čím bude potřeba.
    Pepas

    OdpovědětVymazat