pátek 12. března 2010

Video z Madridu

Mám rád technické cesty. Žádné rudlování po lištách, ale pěkně se do chytů vytáčet, patovat, špičkovat, prostě si cestu pořádně užít. Proto mezi první línie do kterých se v zahraničí pouštím jsou hrany. Nejvíc padám na prdel před kouzly, které dělají desítkoví pískaři na zdánlivě nelezitelných a oblých hranách v Teplicích, Ádru, Labáku...

Hrana "Ubohé Benátky" 8 na Lukově patří mezi perly Moravských písků.

V Krase dá se najít plno pěkných hranek, technických libůstek. (pomineme-li fakt, že v Krase jsou všechny cesty technické) Zajímavé je, že tyto cesty nejsou tolik preferované mezi lezci, což je jistě škoda sic! já jsem rád. Někdo ze srdce nenávidí Depresi 9-/9 na Indii což je lahůdka, kde se patuje jak ďas - avšak Janisovi nevoní přestože tento pohledný táta má na Fritu přezdívku "Franta Pata".
Poslední pomník 8+/9- v Rudici, taky pěkná ladička nemající zrovna moc přelezů.

Abych to shrnul...namátkou jsem si vzpomněl na tyto cesty, do třetice jim dělá společnost Madrid 8+/9- na Matce, kterou jsme lezli dva dny zpátky a byl to moc pěkný zážitek. Tyto cesty jsou technické, vyladí si je i technický hráč nemající devítkovou sílu v prstech (tip pro mladého Šviháka) a přelez si doslova užijete.

Bumerang v Teplicích. Šeptal tady někdo slovo Quest?"

Navíc apeluji na vás, kteří mají Kras více v malíku jestli byste mi nedali nějaký tip na pěkné technické cesty a nemusí to být jen hrany. Mne to prostě baví. Video z přelezu je na http://www.vimeo.com/10120662 kde jsme divočili v sestavě já, Asu a Jara Dražan.
Čau Čaj.

9 komentářů:

  1. A já si myslel, že se Madrid leze stěnou a ne hranou:-),pěkný odrb.
    Ale když máš rád ty technické lahůdky, tak nemusíš chodit daleko - třeba Direkt Drive, tam sílu nepotřebuješ, stačí vše pěkně vyladit. Vlk

    OdpovědětVymazat
  2. to jsme si zase naběhli hihi, no lezli jsme to tak jak nás to navedlo a bylo ošlapané.Ale úmysl odrbat cestu v tom nebyl. No a klasa by mohla takto sedět. čaj

    OdpovědětVymazat
  3. schizofrenie? princ a chudas?
    jinak madrid jsem myslim taky lezl trosku vic stenou, klidne to pak muze byt 9-, ale pulstupen sem, pulstupen tam, ja se v klase nevyznam.
    a deprese? bezesporu krasna a zajimava cesta, nemohu ji hanet jen proto, ze mi nedala. zatim.
    janis

    OdpovědětVymazat
  4. jinak Janisu bejči a trénuj! Mám v merku nový projekt, tak 9+ až 9+/10- maso. předběžně jsem domluvenej s Vlkem na přejištění...línie parádní, bude to sekec! Celkem čumím, že to ještě není přejištěné.Čaj

    OdpovědětVymazat
  5. Zdar! Prince a chudase samozrejme musim taky doporucit, ale ten uz tady zaznel, takze nabizim nepravem opomijenou grandiozni linku, ktera nese nazev South park. Hodne dobry!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo a podpis - Klingos

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem se zase pobavil, trocha lezení s estrádními prvky, jen tak dálejc. Úprk na hranu je sice ojeb, ale tuším, že tím bylo naznačeno něco většího, traverz Matky!!! Jinak South park souhlas, vykutálená 9-. Jeďte rychle na to, je to pěkně ochňapaný a co nevidět to bude odsavený a to pak bude pěšinka.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a podpis - Willhem

    OdpovědětVymazat
  9. Wiliku obtížnost 9- by si musel podpořit přelezem první části za 8 na prvou šupu a ne předvedením trapného "dober", když ani nevylezeš 8 :-D, tak jak můžeš hodnotit 9-?:-D nebo i ty poznáš na pohled rozdíl mezi 9a a 9a+.. :-D Jinak traverz Matky možná, ale Madrid to rozhodně nebyl! Buril

    OdpovědětVymazat