pondělí 29. listopadu 2010

Dívkař

Motto: Každý někoho má, dokud není s tebou (nebo se mnou?)…

Nebo v podání pana L.: Každý má Lexus, dokud nepotká Rebarboru.

Trochu zneužiju příhodné situace a dovolím si díky shodě náhod na Kotelně jedno menší nelezecké intermezzo k naplnění asi měsíc starého slibu týkající se jedné (známé) osoby:

Tím, že občas vykoná zdánlivě nepřípustné ještě neznamená, že porušil nějaký zákon. A přeci to, co dělá, se všem zdá být tak neobvyklé a neuvěřitelné, že jim to aspoň jako protizákonné připadá. V každém případě to rozhodně není neslýchané, nepatřičné, bizardní, či neomalené. Jeho naprosto nekonvenční přístup využívá v prvotním okamžiku k podchycení atmosféry setkání ve svůj prospěch. Svým jazykem rozrývá nejen věty, správně kladené v příhodnou chvíli, ale i srdce oněch pokušení podléhajících osob. A tudíž, na jeho obhajobu, lze spíš klást důraz na nevyrovnanost „obětí“, než na společensky nepřípustné chování dané osoby.

Když byl dotyčný dotázán, co by řekl možnosti pobýt si blíže nespecifikovanou dobu v jistém detenčním ústavu a podrobit se delšímu důkladnému vyšetření, pravil, že by sice radši domů, ale když už bude muset, klidně tam pude, a vynasnaží se, aby se cítil jako doma, ne-li ještě líp. Taková reakce navíc svědčí o tom, že dotyčný trpí, kromě symptomů příkrého osočení, psychologického nátlaku a břitké mluvy, též komplexem sběratelství. A dále pak vypovídá o evidentní psychotické aroganci dotyčného a jeho asociální averzi vůči obecnému mínění. Dotyčný je zjevně nenormální, domníva-li se, že se nevymyká zákonům, jež vedou a řídí lidskou společnost. Toto přesvědčení je u něj vzbuzováno a neustále posilováno jakousi imaginární představou, díky níž, jak on sám tvrdí, je „obět“ jeho a pouze jeho, a o níž lze říct (o představě), že je bezrozměrná. Tudíž tu navíc máme případ vnitřní komunikace se sebou samým a jasný případ bezohledného materialismu. Vrcholem je pak snaha o ovlivnění dalších svých přátel podobnými mravy a pak i cílené spolčení vůči hlavnímu proudu a rozbití jeho současné přirozenosti svým nepříkladným chováním.

Který, nebo která to asi bude, cožžž??

Výrazně upraveno na základě nesmrtelného textu kapitoly deváté arménce WS.

10 komentářů:

  1. Nyní skutečnost, že prozřetelnost Boží svolila, aby první člověk byl sváděn a aby hřešil, je dostatečně jasné z toho, co bylo řečeno ohledně hříchů lezců. Neboť jak obyčejný člověk, tak i lezec byli stvořeni k témuž konci a byla jim ponechána svobodná vůle, aby nikoliv bez zásluhy mohli získat odměnu požehnání. Proto, tak jak nebylo zabráněno lezci v jeho pádu, aby síla hříchu na jedné straně a síla potvrzení milosti na straně druhé mohli spolupůsobit pro slávu všehomíra. Jesli je zde trojaké zlo, tedy vina, bolest a ztráta, potom je všehomír ozdoben trojím odpovídajícím dobrem, tedy správností, radostí a užitkem. Neboť správnost je ozdobena vinou, radost bolestí a veškerý užitek ztrátou. A tímto je odpověď na daná tvrzení jasná...č

    OdpovědětVymazat
  2. Kámo, tak si po projetí posledních příspěvků říkám, jestli na tebe nedoléhá samota, vy vole. Najdi si poctivou holku a napiš něco o lezení.č

    OdpovědětVymazat
  3. ba ne hochu! to s tím nemá nic společnýho!!! k lezení mám toho na prosicen dost, sám víš, že TOTO byla povinost!

    OdpovědětVymazat
  4. nebo snad už čaju nepamatuješ?? sem vám to asi 4 lidem slíbil.....a teď klasicky jen rýpeš, což?

    OdpovědětVymazat
  5. a O CO TEDA DE? tohle už se fakt nedá :)
    mára

    OdpovědětVymazat
  6. správná otázka máro! ale pokud sis nefšim dost článků je určeno pouze "vybraným, či zasvěceným" lidem a ostatní můžou pouze nechápat, či mylně interpretovat. nejsme na Lezci, tam určitě musíš mluvit jasně. tady se potkáš ještě se spoustou "chobotských" příspěvků, aspoň z mojí strany...asu

    OdpovědětVymazat
  7. čéče asu, kdybys ten poslední koment nepodepsal, tak bych dal ruku do ohně za to, že ho psal Vlk.
    Došlík

    OdpovědětVymazat
  8. a proč? to už sem tak zkřečovatěl? je pravda, že ruky se mi občas třepou...
    asu

    OdpovědětVymazat
  9. asu a jeho rébusy
    verq

    OdpovědětVymazat
  10. Já už znám klíč, v poho.m

    OdpovědětVymazat