neděle 9. května 2010

Ádrhnusák - Ready to attack

Je vidět, že borci z webu pískaři jsou opravdu muži činu a tak už je parádně vyřešené a vymyšlené přidávání cest do Ádr hnusáku pro registrované lezce - tímto apeluji na na ty, co jsou pro každou špatnost a Ádr občas navštíví ať se pustí do odškrtávání cest na parádním webu http://www.piskari.cz/ ( Nemyslím to zle, ale s tím zapisováním cest by se Karsáci mohli inspirovat.)



Tatuš, foto: piskari.cz

Překvapilo mne také, že je zde spousta pěkných kousků, které jsou spíše zajímavé než nějakým způsobem nevlídné, tak hned v pátek hurá na "Harryho holiče" II a "Olizování nemluvňat" VI ve Vstupním obvodu. Mrnda už má "Bačkorkaz" VI, příští výlet si vyleze obě cesty na Radnici a pod nimi "Dýchvičný komín" III na Kozlíky z Roháčku a bude mít splněno. Asu zapracuje na širočině Anny Vany Dykové, a poté na "Polnohospodářské" a teprve potom vás pustím na pivo. Říkejte mi Rejžo!

Btw: Jestli mi počasí a zdraví dopřeje, budu o výkendu ve Stodole na Záviše řádit jak Léňa po dvou deci. A Jareček mi bude dělat spolulezce, juchůů. Čaj

15 komentářů:

  1. žeby kra(y)saři.cz?? kombinace databáze piskařů a bleau.nfo to by bylo zaumavé, ale asi dost technicky náročné.....asu

    OdpovědětVymazat
  2. no ty koky, ještě vymyslíme Chřibského hnusáka a bude těžkej veget...jo vymýšlim kokotiny, bo mi ráno napíchli skrze nos pekelnou stříkačku s jehlou, pořádně mi protáhli dutiny jakýmsi sajrajtem a antibiotikama a zítra du znovu...cítím se jak Johny Depp v Heroinu po flámu.č

    OdpovědětVymazat
  3. sem ti říkal, dybys víc fetoval, nemuseli tě to učit bílý sestří....asu

    OdpovědětVymazat
  4. a kdy teda je ten koncert ze so na ne, nebo už v pátek???? a jarouš určitě jede??? to se je na co těšit! asu

    OdpovědětVymazat
  5. Partyjo vy opravdu jedete teď do Ádru? Bojím se že to bude spíše kulturní záležitost - vesměs každý den tam prší, takže skály jsou parádně nasáklé a předpověď se moc nelepší... Ale třeba budete mit štěstí a bude dobře. Tak se tam mějte, já se budu učit jak cyp :-/. Kdyžtak vymlaskněte nějakého toho hnusáka, některé jsou stejně mokré furt :-)
    Tatuš

    OdpovědětVymazat
  6. Však se ještě uvidí panáčci jestli lezecká pšenka v ádru pokvete.č

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyžtak vememe cepíny, na ty suchou skálu nepotřebujeme, jsem slyšel, že se tak bejčí v Sasku a tam mají jó tradice. Nechte se překvapit v příští Montaně :)-č

    OdpovědětVymazat
  8. Pánové, byl jsem tam o víkendu, předpověď špatná, realita úplně jiná,po oba dny se dalo, neděle byla dokonce lepší a to rosničky hovořily naopak. Takže se nebojte, určitě si zalezete, je fakt, že jste mi tam chyběli:-).Vlk

    OdpovědětVymazat
  9. Kurňa to ti Vlku upřimně závidím. Jinak přemýšlel jsem o hnusáju ve Chřibech a zjistil jsem, že tam vlastně žádné hnusné cesty nejsou, takže tím je to pro mne vyřízeno. Č

    OdpovědětVymazat
  10. no já to s tou databázou nemyslel jako hnusy, ale komplexně (jak jinak)....něco ve stylu piskaři a bleau, aspon by se mohli nastřádat zajímavé informace....asu

    OdpovědětVymazat
  11. Co mně, ale jiným, já si lezl jen na pohodu a ne na výkony, ale třeba místní frézy M+C mrskly v sobotu na Křižáku dvě nové cesty,v neděli tam vrtačka jela zase, Otík Srovnal jednu v Ádru spolu s tátou, z brňáků jsem potkal akorát Bernyho a Maru Žáka, takže účast Brna byla tentokráte chabá:-). Vlk

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, všichni tam budou až tento víkend, kdo to mohl tušit. Jinak Vlku budeš tento týden některý den ve Sloupu. Říkám si, že by bylo záhodné se podívat na ten můj projektík (jak jsem ti psal)- přejistit samozřejmě od spodu. Čaj

    OdpovědětVymazat
  13. Zítra budu asi na Holštejně a pak o víkendu, ale není problém se tam po cestě potkat.Vlk

    OdpovědětVymazat
  14. Budu zítra v Krase, tak se tam můžu zastavit a půjčit ti věci:-). Pak až o víkendu.Vlk

    OdpovědětVymazat
  15. OK, já se tam s Jarkem budu přes den poflakovat - ve Sloupu. Tak ti ještě brnknu. Díky moc. čaj

    OdpovědětVymazat