sobota 22. května 2010

Adršpašský horofotbálek 2010

Vždycky to skončilo fiaskem. Co? Fotbalový turnaj horolezců v Ádru.

"Jasný jedu." "To víš že jo kámo." "Počítej se mnou." A nakonec byl Slépatým kontumačně všemi poražen, pešek jako obvykle. To se psal rok 2008. Letos by bylo záhodné ukázat všem v Ádru, jak se umíme pomazlit s merunou. Doma na videohrách jsem potrénoval brazilské parády, tak jim ukážu jak hraje brazilec Čajaldo. Kdo se přidá?

Adršpašský horofotbálek 2010
Místo konání: Dolní Adršpach
Datum: sobota 29. května 2010 od 10:00
Přihlášky: písemně do 23. 5. 2010 na mailu cpastika@centrum.cz
Hraje se 5+1 + 4 náhradníci. ¨


Přihlášku musíme poslat ještě tuto neděli - dnes. Tak rychle šup do komentu potvrzení účastí, ať složíme družstvo a o víkendu jim ukážeme.

Hlavně se obracím na staré fotbalové pardály - ti to mají povinně: Petříček , Tuřanský Harraldinho....a vy ostatní serete mi. Musíme složit tým snů.
Domluvil jsem. Čaj.

4 komentáře:

  1. To vypadá na hodně dream team:
    Harraldinho, Čajaldo, Lazarinho, zkus říct ještě Mrdaldovi, já budu opět trčet na Hané :(

    Máradoña

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím se hvězdy fotbalového nebe neozvaly. šizungové.mají čas do večera.čaj

    OdpovědětVymazat
  3. Pepřík Lazar je do pondělí do večera někde na štandu....bych ho naklid v jeho nepřítomnosti zapsal=) Mě čeká domácí studium a s merunou mi to stejnak nikdy příliš nešlo...

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsem byl na futbal vždycky celkem bulatý, tak na ádrfotbal jsem si řikal, že bych to i někdy risknul, ovšem rok co rok je to vždycky v ten nejpi..tější termín co to jde, tak třeba příště to konečně vyjde...?
    Tatuš

    OdpovědětVymazat